Organisatiestructuur TVB

De Algemene LedenVergadering (ALV) is het hoogste orgaan van de vereniging. In de vereniging heeft de ALV alle bevoegdheden, die niet door de wet of de statuten aan andere organen zijn opgedragen. In de ALV worden besluiten genomen over het voortbestaan en de organisatie van de vereniging. 

De ALV benoemt jaarlijks de Bestuursleden en de leden van de Kascommissie (die de verantwoording en de boekhouding van het bestuur controleert). Zowel Bestuur als Kascommissie brengen jaarlijks verslag uit over de door hun geleverde prestaties, aan de ALV. 

 

Tijdens de allerlaatste ALV, zijn als lid van de Kascommissie benoemd: Rob Meijs en Jan Bloo; met als plaatsvervangend lid Wim van Eindhoven.

Tijdens de allerlaatste ALV is Harrie Smits als bestuursvoorzitter en zijn de overige bestuursleden (zoals hieronder weergegeven) als bestuurslid benoemd. Het Bestuur van TVB bestaat uit een dagelijks bestuur (voorzitter, secretaris, penningmeester), aangevuld met overige bestuursleden die tevens de 'linking pin' zijn naar de functionarissen en commissie(s) in hun portefeuille waarvan zij de voorzitter van zijn. Samenstelling bestuur:

       
Voorzitter Secretaris Penningmeester Paviljoen
Harrie Smits Lotte den Boer John van Herk René van Geene
       
Sportzaken Parkbeheer Sponsoring
Stef van Ham Jan Vissers Maarten Schreiber
     

 

De Bestuursleden zijn verantwoordelijk voor de taak waarmee ze zijn belast (voor meer details, zie statuten) en zorgen daarmee voor de continuïteit van de vereniging. Gezien het feit dat er heel veel werk is te verzetten worden er door het bestuur extra commissies & functionarissen benoemd. Enerzijds om de verantwoordelijke bestuursleden in de uitvoering van hun taken te ondersteunen, anderzijds om ervoor te zorgen dat meerdere leden 'een steentje kunnen bijdragen'. Onze slogan is niet voor niets: "TVB zijn we samen!" 

Dagelijks Bestuur

Ledenadministratie

Communicatiecommissie (ComCom)

Vertrouwenscontactpersonen (VCP)

Bestuurslid Sportzaken

Technische Commissie

Trainingscoördinatoren

Competitieleider Tennis 

Competitieleider Padel

Activiteitencoördinator

Jeugd Commissie

Commissie Ledenwerving & Behoud

Bestuurslid Paviljoen

Paviljoencommissie

Bardienstcoördinator

Weekleid(st)ers

Bestuurslid Parkbeheer Parkbeheercommissie
Bestuurslid Sponsoring Sponsorcommissie

 

Het bestuur, de disciplines en de diverse functionarissen zijn direct per e-mail te bereiken. Hieronder een overzicht.

Dagelijks Bestuur Vragen aan het Dagelijks Bestuur:
Sportzaken Vragen aan het Bestuurslid Sportzaken:
Paviljoen Vragen aan het Bestuurslid Paviljoen:
Parkbeheer Vragen aan het Bestuurslid Parkbeheer:
Sponsoring Vragen aan het Bestuurslid Sponsoring:
Ledenadministratie Vragen aan de Ledenadministrateur:
Vertrouwenscontactpersoon Vragen aan de Vertrouwenscontactpersonen:
Competitie Vragen aan de Competitieleiders Tennis en Padel:
Training Vragen aan de Trainingscoördinatoren:
Activiteiten Vragen aan de Activiteiten Coördinator:  
Werving en Behoud Vragen aan de Commissie Ledenwerving & Behoud:  
Bardienst Vragen aan de Bardienst Coördinator: