Plannen bardienst

Er zijn enkele kleine wijzigingen bij het plannen van de bardienst in vergelijking met de afgelopen jaren:

  1. Het ‘oude’ afhangbord bestaat niet meer. De nieuwe site om in te loggen staat hieronder. Je inlog is met bondsnummer (zie tennispasje) of lidnummer met je wachtwoord.
  1. Zoek een geschikte dienst tussen 2 april 2018 en 31 maart 2019. Aan de rechterzijde van het scherm staat de lijst waaruit je kunt kiezen. Nu staat deze dienst onder jouw naam in het systeem boven de lijst met beschikbare diensten.
  1. Je moet zélf de punten bijhouden als je je bardienst invoert. De punten staan achter de dienstomschrijving (bijvoorbeeld: ochtend 2p). Je moet minimaal 10 punten bij elkaar boeken.
  2. Heb je eenmaal een dienst ingevuld, dan kun je deze niet meer veranderen. Wil je iets wijzigen, stuur dan een mail naar de bardienstcommissie: tvb-bardienst@tvb.nl Denk dus goed na voordat je op ‘bevestigen’ klikt.
  3. Je krijgt – uit het systeem –  automatisch een herinnering van je bardiensten.
  4. In deze herinnering staat niet de weekleidster vermeld waar je de sleutel kunt ophalen of terugbrengen. Kijk zelf in het systeem; boven aan de dag staat de weekleidster met naam en adres vermeld.
  5. BELANGRIJK!!! Als je na al onze inspanningen en diverse mailherinneringen op 1 mei nog niet voldaan (of niet volledig voldaan) hebt aan je dienstenverplichting, gaan we over tot blokkeren van je tennispas.

Waarom deze aanpassing van het systeem? De vorige aanbieder, Afhangbord (jiba), stopt er mee. We gaan nu verder met de methode van de KNLTB.

Zorg dat je al je punten hebt ingepland vóór de zitdagen van de penningmeester tenzij je hebt afgekocht cq. vrijstelling hebt (Vrijstelling krijg je als commissielid automatisch).
Word je dit jaar 73 of ouder, dan kun je vrijstelling aanvragen via tvb-bardienst.
Klik hier voor het Reglement bar en keukendiensten.

Succes. Mocht je vragen hebben, stel ze dan gerust via tvb-bardienst@tvb.nl

De bardienstcommissie

Deel dit bericht via een van deze kanalen:

Een reactie op “Plannen bardienst”

  1. Bij ons beide werkt het bondsnummer met wachtwoord niet. Hebben beide een nieuw wachtwoord aangevraagd, maar hebben beide geen E-mail hiervan ontvangen. Kunnen dus nu geen bardiensten invullen.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.